RSS

Ben Uzaydan Geliyorum

25 Tem

Geçmiş günler… İş yerinde yeniyim. Bir şirketin yazılım departmanı bir apartman dairesine yerleştirilmiş. Ekibe katılmamla birlikte, yazılımcıları daha geniş bir odaya taşımaya karar verdiler. Bu oda sekreter tarafından kullanılmakta olan, kitaplıkların, santralin olduğu oda.

O gün ekip seyahatte. Odada tekim. Yaz sıcağı, klima çalışıyor, oda kapısı kapalı.

Sessizlikte dalmış çalışırken, oda kapısı açıldı. İçeriye gri parlak metalik bir çanta taşıyan, çok beyaz tenli, turuncu saçlı biri girdi. Bana baktı, gülümsedi, biraz bekledi ve sakince “Ben uzaydan geliyorum” dedi. Bakıştık. Bakıştık. Şaşkınlığımı anladı.

“Ben”, dedi. “Uzay Telefon’dan geliyorum. Santralin yeri değişecekmiş de.”

metalik çanta

 

 
Yorum yapın

Yazan: 25 Temmuz 2016 in Hadi Canım!

 

Bir Cevap Yazın

 
