RSS

Şehre Veda/1

12 Tem

Biz Milyonlarca Kuştuk / Kaf Dağı’na Kanat Açtık

kuş sürüsü

Biz milyonlarca kuştuk Kaf Dağı’na kanat açtık
Acı çektik yaralandık bilmiyorduk aldandık
Kimimiz yollarda kaldık dünya malına kandık
Kimimiz sebat ettik yedi vadiyi aştık

Gönül bu durmaz uçar zaman mekan tanımaz
Uzun yol yolcusudur bulmadan aşkı durmaz
Gönül bu durmaz uçar uzak yakın tanımaz
Gönül yol yorgunudur yanmadan huzur bulmaz
Gönül durma uç yorulma uç yılma uç

( Candan Erçetin – Biz Milyonlarca Kuştuk )

 
5 Yorum

Yazan: 12 Temmuz 2013 in Adana, Şehre Veda

 

Etiketler: , , , , ,

5 responses to “Şehre Veda/1

  1. smyrnetalya

    12 Temmuz 2013 at 21:09

    Betülcüm yolculuk hazırlıkları başladı mı, yoksa göç ettin mi..
    Ben bu şehire gözü yaşlı gelmiştim, İzmir’den kopmak çok zor gelmişti..
    Ama bu şehir bana kucağını sonuna kadar açtı, önce harika bir eş, sonra dünya sevimlisi bir evlat, son olarak ta mutlu olacağım bir yuva..
    Bilirim ilk başlarda zordur alışkanlıklardan, dostluklardan, eskilerden kopmak ama umarım varış noktan sana uğur, huzur ve mutluluk getirir..
    Sevgiler

     
    • Betül Özmen

      12 Temmuz 2013 at 21:19

      Ayşecim,
      Gerisayım başladı. Ağustosun son haftası Ankara’ya gidiyorum, ilk etapta iki kızım ve ben gideceğiz, bir yıl sonra da eşim ve büyük kızım gelecek kısmetse. Adana’ya 19 yıl önce 12 Temmuzda gelmiştim, düğünden bir gün önce. Bu şehre o kadar çok şey borçluyum ki, kısaca veda edemiyorum, artık içimden geldiği gibi bir yazı dizisi kapsamında yapacağım vedamı. Bakalım anlatabilecek miyim bana verdiklerini. Elbette eşim, kızlarım, yuvam…ve de kendimi bulduğum yer burası. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Sevgiler.

       
  2. smyrnetalya

    13 Temmuz 2013 at 09:37

    Bence bol bol fotoğrafını çek Adana’nın, ben geldiğimden beri 8 senede acayip değişti Antalya..
    Hem bize o fotoğraflarla Adana’yı anlatabilirsin, ben hiç gelmedim oraya.
    Şimdi ben de bol bol fotoğraf çekip Antalya’da gittiğim yerlerin yeniden fotoğraflarını çekip -Adrasan, Phaselis, Side yazılarımı hatırlarsın- sizlerle paylaşıyorum..kısa zamanda Kaş’a gidesim var.
    Hem o fotoğraflar gün gelir sana da güzel anı olur;)
    Sevgiler

     
    • Betül Özmen

      13 Temmuz 2013 at 10:17

      Bu çok iyi fikir yahu. Daha önce oturduğum ve çalıştığım yerlere gidecektim ama fotoğraflamak aklıma gelmemişti. Hatta Adana’nın sembolü olan yerleri özellikle fotoğraflayabilirim. Ramazan sonrası için bir gezi planı yapayım, harika olur! Sevgiler.

       
  3. smyrnetalya

    14 Temmuz 2013 at 06:04

    😉

     

Bir Cevap Yazın

 
