RSS

Neden Yazılım?

11 Haz

Güzel soru.
Fakat hiç hazırlıklı değilim böyle bir soruya 😎
O halde aklıma gelenleri çabucak yazıvereyim.

Hikaye, TED Ankara Koleji orta kısımda başladı. Orta son sınıf öğrencileri, o yıl okulda ilk kez açılacak olan Computer Programming Commodore 64dersini Spoken English dersine alternatif olarak seçebileceklerini öğrendi. Çalışkan bir öğrenciye, bilgisayar programlama dersini seçmek, hatta Spoken English’i de dışarıdan takip edip sınavlarına girmek yakışırdı. Saygıdeğer öğretmenimiz Peter Fraser, matematik dersini olduğu gibi, programlama dersini de daima dinamik ve heyecanlı tuttu.

Zevkliydi. Commodore 64, Basic, teyp-kaset…Faktoriyel hesabı…For-next döngüleri…Macera, Ankara Fen Lisesi ile kesintiye uğradı. Fakat ilginçtir ki, not defterlerinin üzerinde Basic’le yazılmış kod satırları, müzik notalarıyla aynı saygıyı görmeye devam etti.

Kod yazma aşkı, tıp eğitimi isteğine üstün geldi. Hacettepe Üniversitesi Bilgisayar Bilimleri Mühendisliği’ne girişin öyküsü böyle.

İş hayatı bazı kesintilerle de olsa 1994’ten beri devam ediyor.

Reklamlar
 
2 Yorum

Yazan: 11 Haziran 2012 in Burası Neresi

 

Etiketler: , , ,

2 responses to “Neden Yazılım?

  1. Haluk Tüfekçi

    24 Temmuz 2012 at 21:20

    Eski günlerimi hatırlattığın için teşekkürler.
    Haluk Tüfekçi
    1988-TED Ankara Koleji
    1992-HÜ.BBM
    1995-HÜ.BBM Araş.Gör

     
    • Betül Özmen

      25 Temmuz 2012 at 05:30

      Merhaba Haluk 😎 Ne hoş sürpriz oldu benim için. Yorumun için çok teşekkür ederim.

       

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: